When It Isn't Like It Should Be

Hellu! Säger bara att det har varit ännu en toppen dag! Franska på förmiddan McDonalds till lunch, 15 cheeseburgare, 5 McChicken Jr, 4 mini pommes, 1 McFeast och 3 hamburgare utan gurka. Bild på eftermiddan och jag blev äntligen klar med min hand jag ritade. Tog typ bara två lekitoner! Men snygg bev den!
Är typ überlycklig för att solen skiner och då blir alla så glada och lyckliga! Verkar det som iaf! Vi är ute typ varje rast och bara njuter av solen och värmen!!

Ikväll är det match Inter- Barcelona, hoppas ni alla ska kolla! Nu kollar jag på Vänner, me love!!

Wonderful!!! Me like!!
//Julia

Kommentarer
Postat av: Mahtob

mee tooo like !! :O :D

2010-04-20 @ 18:59:40
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0