Naturliga smakämnen

Dagens humör: Seg, men förvånansvärt glad!
Dagens frisyr: Nån blandning mellan en bulle och utsläppt
Dagens smink: Nothing, som vanligt
Dagens klädsel:  Sex pistols t-shirt och gråa mjukisar!
Dagens måste göras: Skicka ett viktigt sms
Dagens vill ha: Kläder, nån att prata med och litte små saker!
Dagens köp: Ingenting
Dagens mat: Kycklingmacka, gjorde helt själv=D
Dagens saknad: En levande människa, dött här hemma!
Dagens planer: Kolla på tv, vänta på att the family ska komma hem
Dagens fundering: Varför är jag så jädrans feg? Våldtog Kim Liv?
Dagens tråkigaste:  Missade Teen Mom
Dagens händelse: Jag var uppe med tuppen och tog en jogging runda
Dagens personer: Andra Avenyn människorna!
Dagens låt: Listen to your heart

JA, jag har väldigt tråkigt=P
//Julia


Kommentarer
Postat av: sanne

ja tror faktiskt att han våldtog henne,men skumt att markus hade livs trosor ~.^?hmm..

2010-04-17 @ 20:48:33
URL: http://ganjja.blogg.se/
Postat av: sanne

sv: visst jag vill inte heller det! STORT blääh på markus,ush hatar honom -.- men tänk om d är kim BIG NO på d :(

2010-04-18 @ 00:12:31
URL: http://ganjja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0