Slappigt

Hellu!!
Idag har jag typ inte gjort nått bara kollat tv och broderat och läst lite om hälsa men det var såå tråkigt så jag la ner. Men imorgon kommer det att bli en kul dag tror jag, då ska vi (vet inte vilka men det blir säkert trevliga människor) in till stan och bara ha det bra helt enkelt. Det kommer nog att bli superkul tror jag och sen avslutar vi med en filmkväll, I like it!!

Jag vill skriva nått men jag har inte så mycket att säga men kvällen igår var trevlig och det var så sjukt god mat!! I centrum hittade jag också lite fiint och det är ju alltid kul att komma hem med något nytt :) Nej för ovanlighetens skull ska jag nog ta och brodera lite, ha det så bra :)


//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0