Raindrops Keep Falling On My Head

Skrev ett bra inlägg, tryckte nånstans och allt försvann!
Men i alla fall, sitter på golvet och kollar på fotboll när barra tagit upp hela sängen=( Sen slåss vi med fjärkontroller, men inte jag som börja! Det går inte så bra i matchen Inter leder med 3-1 not goodie! Pappa är lite deppis!!
Ska snart gör a mig i ordning, skulle gått och lagt mig tidigt idag men nu är klockan låångt över tio och då bryr jag mig inte längre.

Juste, har ni tänkt på hur kul det är att säga Messi?? Som att säga Glossi Glossi (stavning??) från reklamen ni vet? Aja, ska någ gå nu... Kanske sova snart om jag orkar röra på mig! GOD NATT

We're on a boat!
//Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0