People are lonely because they build walls instead of bridges

Hellu!! Sitter i min säng och har precis "städat" klart=P Strax kommer min farmor och henns man hit för lite middag och mys. Sen blir det packning, Brothers & Sisters och Jersey Shore för mig=D
Igår hade jag en underbart mysig dag med la famiglia, vi gick ner till centrum och fikade. Jag shoppade också lite på H&M! Sen gick vi hem och GRILLADE!!! Fy fan vad gott det var, hade nån skjutit mig då hade jag dött lycklig=D Det var då min ide! Sen kollade vi på Harry Potter 3.
Hade alltså en toppen dag med min familj, det är en del av de som gör livet värt leva=D

Gissa vad jag inhandlade?? ;)
//Julia

Kommentarer
Postat av: Alle

Ett par trosor kanske (???) =)<33

2010-04-04 @ 19:18:40
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha, helt rätt:D<33

2010-04-04 @ 19:27:39
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0