Peace up, A down

Tja;)
Jag kan börja med att säga att gårdagen var en mycket lyckad dag! Vi hade det jätte kul. Oj oj, vilka sköna männiksor. Vi började med att åka in till stan och köpa lite picknick mat. Jag och Jakob delade på rostbiff, baguette, oliver..och sist men inte minst (trumvirvel) COLE SLAW! Det satt riktigt najs. Lite chips och kakor (läs mycket) fick vi också i oss...Tantoparken fick bli our spot, love the name! Vi avslutade dagen med fotboll i viksjö och film hemma hos Pontus. De flesta sov över men jag valde att åka hem istället, jag var inte inställd på övernattning om man säger så..

Idag har jag sooviiit ut! Skit nicee;) Jobbat lite matte oxå, vilket söög! Styva Linan kan ta sig..
Jag känner mig sugen på lite shopping så vem vet, kanske blir en runda i nån galleria..moahahahah!

(förrsten, det blev ingen dagens outfit, hi hi hi...jag vet liksom inte vart jag ska ställa kameran!)


hahaha, läskig lr vad?

//Stefanie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0