Not always right, but never wrong..

Japp, det är jag det. Har inte alltid rätt men aldrig FEL! :P haha, skämt osido..

Jag vaknade upp av solskenets reflektion i mitt rum, finns det något bättre än det?!
Igår var jag och mina systrar på bio och såg Invitus. Suuper bra film!! Den är baserad på en sann berättesle om demokratins revolution i Sydafrika, då Nelson Mandela försöker ena landet. Grym film.

Idag ska jag ha roligt. Ska vara med dem bästaste. Hoppas ni oxå får en bra dag!

see yah later;)



Denna etiopiska modell har nog den största rumpan i hela världen. 100% natural. Det är helt sjukt!

//Stefanie


Kommentarer
Postat av: Mahtob

VILKEN RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV !!!!! :o

2010-04-26 @ 08:36:33
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0