livet är för bäst ibland

Helluuu<3
Har haft en mycket bra dag, mycket mycket bra dag! Jag ler åt livet och livet ler tillbaka...(eller hur alle, det är så det funkar, haha)
Idag köpte jag ett par chinos som jag äälskaar! I löv dom <3 Har ingen bild på dom, men jag kanske kan slänga in en dagens outfit imorrn, tänkte nämligen att mina ben skulle få äran och bära upp dem imorgon då alla nior ska hit the town o picknicka. Vi är lediga på måndag och tisdag - studiedagar som de flesta skulle kalla det för. Så vi ska alltså inte skolka, för det är mucho inte bra!

beautiful girls all over the world, i could be chasing but my time would be wasted
they got nothing on you baby...

//Stefanie



Kommentarer
Postat av: Mahtob

Nu är jag glad för att du ler åt världen och världen ler åt dig :D saknar dig !! <3

2010-04-26 @ 08:19:50
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/
Postat av: Malin - Foto & Design

fin blogg! :)

2010-04-26 @ 09:52:33
URL: http://bymalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0