Life is a joke

Okej, att ha blogg paus hjälpte mig inte så jag skiter i det. Igår var det NP, bajs på det. Men vi slutade tidigt och det bliev fotbollsspelande=D  Var riktigt kul skrattade så att jag svimma nästan, sen var det samma på Tasty's svimma nästav av skratt!
Sen blev det en tidig kväll för mig, satt och pratade lite med papsen innan jag la mig vid 23.00.

Planerna jag hade för idag fick ändras, lite tråkigt men det var bäst så. Hann med en liten jogging tur på morgonen innan alla åkte iväg och lämnade mig ensam. Sitter och kollar på Andra Avenyn, haha.. Måste se de sista avsnitten i alla fall=P Vet inte vad som händer senare, men det kommer nog bli bra ändå!  
Hon är så fin! Kan bli mycket bilder på henne i kommande inlägg=P
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0