I'm trying not to drown

Tjenare! Sitter i sänger och blogggar plus läser lite engelska Vanity Fair, det är lite kul. Men måste uppdatera mitt engelska bibliotek lite grann med några nya tidningar. Får sticka in till press stop eller beställa från hemsidan;)
Igår var vi och såg Remember Me, den var verkligen bra. Bättre än att se den på datan.
Jag grät lite grann under de "sorliga" scenerna och på slutet grät jag som f-n! SKa försöka att aldrig mer gå på bio när jag har pms och är extremt känslig;)
Idag har jag och familjen varit ute och fixat i trädgården hela dagen, fast jag solade och kollade igenom H&M katalogen!
Nu är det dags för Gossip Girl, som jag redan sett!

Den vill jag ha-snarast!!
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0