Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya

Hellu!! Ligger i sängen och pluggar o kollar på Andra Avenyn! Shit, säger jag bara! Kollade in smygtitten för nästa avsnitt och jag vill bara skrika NEJ!! Det får inte ha varit Kim som våldtog Liv, det får bara inte vara så. Inte för att man vet än vem det är men det jag såg tyder på det. Inte bra alls, för de har ju precis kommit varandra nära.

Aja, ska inte prata mer om det. Idag var familjen vid outlet och shoppade lite gran, det var väldigt mysigt. Vi hann också med en fika på Wanynes(??)
Nu ska jag fortsätta plugga så att jag klarar provet imorrn. Ser inte fram emot det, men vill ha engelska=D
Jävlar vad lika!!!!
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0