Färga håret?

Jag har tänkt väldigt länge på att färga håret, men har alltid fegat ur. Men nu jävlar ska det bli av! Får jag som jag vill färgas det redan på tisdag nästa vecka=D
Jag har också funderat på om jag ska bli blondare, för älska mitt "blonda" hår. Men så blir de inte, utan det ska bli mer åt det ljusbruna hållet. Hoppas verkligen det blir bra, mitt hår är ju egenltigen inte blont utan en blandning mellan mörk blont och lite brunt. Så vill ha en jämnare färg på hela mitt hår och det ska bli lite ljusbrunt!
Även fast jag är typ 100 på att det ska bli ljusbrunt finns det en del av mig som vill att det ska bli blont!

Får se hur det blir=) Har svårt att bestämma mig!
//Julia


Kommentarer
Postat av: Mahtob

Brunt skulle passa dig asbra !! :D <3

2010-04-26 @ 08:40:25
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0