Dress to Impress

Hellooo!<3
Jag börjar få lite smått panik inför balen och allt vad den innebär. I helgen måste eller ska jag, mamma och förhoppningsvis mina syskon åka på balklänning-jakt! Destination stan! Ett par klackisar behövs också till men det kan man fixa senare, inte ett dugg svårt ju!..Sen är min outfit fulländad:D Skjuss till balen är också fixat. P.P.P åker troligtvis i jonas/pärs(kommer inte ihåg vem utav dem det va) raggarbil..Snacka om att vi kommer att göra entré;) Längtar, längtar, längtar!

BTW. jag är glad! Vädret får mig att må extra bra :D :D :D


Bilden är snodd från alles fb, hoppas det va ok (a)..Sjuk reklam, haha!

//Stefanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0