Chaos reigns!

Hellu!!
Hade en superbra dag i måndags med massa trevligt folk och en superfin dag!! Det blev picknickmys, massa onyttigt och filmkväll. Filmvalet var kanske lite annorlunda men så är det ibland den var lite bra i alla fall :) Sen blev det sova över och sen igår var jag i kista för att kolla på skor till balen men jag hittade tyvärr inga men jag letar vidare!

Idag var jag glad och solen sken och gjorde livet lätt liksom men så kommer man till skolan, snacka om glädjedödare! Två projekt på två veckor kryddat med NP i biologi, fadderdag, orientering och svåraste kapitlet i matte, kan det bli bättre?? Men det är väl bara att göra det bästa av det hela så jag ska inte klaga för att nu börjar ju i alla fall sommaren komma och det är ju super :)

Hela gänget i tantoparken :)

//Alexandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0