buss 5510 (haha!)

Heej!<3
Jag har inte bloggat så mycket på senaste tid, har mest lagt in lite små inlägg lite då och då med väldigt lite text..Eftesom det är sista dagen på lovet kan jag berätta lite kort om vad jag har gjort denna lov-vecka.

Tidigt på måndag morgon åkte jag och tjejerna (ppp) iväg till Åland för att hälsa på Ida. Där badade vi, åt på Dinos samt va med på en åländsk skoldag - Det var jätte kul!
Sent på tisdag kväll anlände vi till Stockholm och därmed var vi hemma igen!
Hela onsdagen var jag bara hemma och slappade. Vi fick inte mycket sömn under vår resa så det behövdes verkligen!
I torsdags pluggade jag lite under dagen sedan åkte jag iväg till pappas salong, dvs. jag klippte mig. Det känns så bra när håret är nyklippt, det blir så friskt och fräscht!
I förrigår (fredag) var jag med min mamma och syster i stinsten där vi shoppade lite smått..hihi:P
Igår va jag med dom bästaste tjejorna i kista och gick på bio. Vi såg på "Remember me", den va superbra! Vissa grät under filmen, men det va bara gulligt..hehe<3

Idag, söndag, har jag inte gjort så speciellt mycket. Har skrivit lite på svenska uppgiften, tränat lite so..Typ det, ganska lugn dag som ni kanske märker.
Imorgon är det skola igen, jippi! Nä, men det ska inte bli så jobbigt..:)

(oj då, långt inlägg det blev!..ni får se det som kompensation för alla andra dagar jag inte skrivit nått alls)



//Stefanie




Kommentarer
Postat av: Ida

de va skitkul att ni kom :) ♥

2010-04-12 @ 18:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0