Wohoo!

Hellu!
Dagen har varit riktigt bra. I skolan jobbade jag med matte och hemma pluggade jag på projektet. Nu e är jag helt färdig och det är klart för inlämning! Jag ska starx kolla på idol men just nu lyssnar jag på musik..b.la. låten jag la ut sist :) Här kommer lite bilder...

(BTW..ni vet låten som jag skrev om tidigare, asså den jag både lyssnar på och la ut iförrigår, i den säger han Stefanie!! På slutet rabblar han nämligen upp en massa tjej namn och eftersom mitt namn är så unikt och vackert valde dem att ha med det i låten!! Jag upptäckte det nyss, hehe..)


Hotellets strand..

Hotellet..


Utsikten från hotellrummet..


Jag och mamma på väg till poolen..


Lite bilder från när vi var i Dubai

//S


Kommentarer
Postat av: A

Va fint!! =)<33

2009-09-17 @ 20:41:28
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0