Världens bästa syskon!!

Hellu<3
Jag vet inte varför men på senaste  tiden har jag känt mig lite irriterad och en aning deppig. Ibland får jag typ stressattacker, då bryter jag ihop och blir överkänslig. Idag till exempel fick jag reda på att min syster inte skulle komma hem idag (hon studerar i linköping och kommer hem varje helg), hon slutatde sent och orkade därför inte köra ner hit till Stockholm i mörkret när hon var trött. Därför beslutade hon sig för att vara kvar i Linköping över helgen. Då hon berättade det för mig började jag stört gråta! Jag blev så himla ledsen. Jag förstår ju henne men jag har gått runt i en hel vecka och trott att hon skulle komma hem på fredag exakt kl.17.30...sedan skulle vi mötas hemma hos min andra syster och vara allihop tillsammans. Nu när jag tänker tillbaka på det så känner jag mig rätt barnslig och löjlig, hehe...Känner mig dock fortfarande rätt dissad, hehe..nä jag skoja bara...

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

//S


Kommentarer
Postat av: A

saknar dej ännu mer<333

2009-09-18 @ 22:23:45
URL: http://thelifebyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0