"VA F-N GÖR DU MED MINA BYXOR DIN...!!?!!!"

TJENARE!!!
Idag har varit en toppen dag=) FICK ÄNTLIGEN TRÄFFA KARRO!! Som jag har saknat henne, vi alla har nog det;) Vi har också haft ea hela dan, det gick ju sådär att jobba. Först så gjorde vi lite grann satt och små pratade samtidigt. Men sen när karro kom o satte sig med oss ville vi ju såklart höra hur det hade varit i Italien, så då blev det inget jobbande. Sen efter ett tag började alle o steff att tjafsa om nåt, så himla kul!!! Då gick det inte att jobba. Men sen när jag verkligen ska börja jobba ställer alle en fråga till bella som jag tror vi alla reagerade på... Då började vi disskutera den, haha=D Sen var det lunch, tiden gick så fort.
Efter lunch så började jag jobba bra, men vi började prata om mobiler och det kan man prata om länge:) Sen så var dagen slut, gud så det gick fort. Men hade jätte kul idag i alla fall, glad att jag fick byta grupp=P Inget personligt mot dom i min grupp!

Juste, igår kväll hade min pappa sönder mina byxor!! Lång historia, inte rolig, mina vänner vet. Så jag blev jätte sur, jag kan ju inte använda dom nu. Även fast bella tycker jag ska göra det=P

Så här ser dom ut, efter pappa hade tagit sönder dom!=(

//J


Kommentarer
Postat av: Savannah

what? det har du inte berättat för mig.. :O <3

2009-09-19 @ 16:19:35
URL: http://savrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0