"Ultrablont, nej megablont. Nu har jag det, platinablont!"

Haha, rubriken är tagen från en rolig konversation jag och steff hade på bussen. Först sa hon att de var en tjej som hade ultrasvart hår. Sen sa hon nåt om ultrablont sen blev de... nej, men du vet megablont. Då jag kom på att de heter platinablont. Haha, kul på riktigt i alla fall. Inte så kul här=P
Jahapp, har inge kul att säga tänkte egentligen bara säga godnatt. Tänkte ta en lång sov tid nu, brukar inte gå och lägga mig vid den här tiden på fredagar. Utan bara när det är skola dagen efter, fast då släcker jag ändå inte i mitt rum förens vid tolv. Men tänkte lägga mig tidigare i dag för jag älskar att sova!! Hehe!
Godnatt!

Vilka minnen man har<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0