Tack Karro!!

Heej!!
Idag skulle lärarna dela ut pris för periodens elev. Maria sa att den här gången är det en lång motevering och det är inte en person som har vunnit utan en grupp. Karro är utomlands så hon var inte där. Maria började läsa och jag tror att alla ppp:s hjärtan slog lite fortare och så sa Maria: Savannah, Julia, Alexandra, Izabella och Stefanie!! Så jag vill bara säga grymt tack till Karro, hon är så underbar!! Jag hoppas att hon vet hur mycket hon betyder för oss!! <33 Jag blev helt rörd och gråtfärdig, det tror jag alla av oss blev för det var en så fin motevering!! Så massa pussar till dig Karro du är bäst!! <33



Sötisbild på Karro utklädd till prinsessa!!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0