Stan, kalas och middag =)

Heej!!
Igår blev det en väldigt lång dag. Jag gick upp tidigt för att jag och mamma skulle in till stan och shoppa lite. Jag hittade massa fina saker så jag kom hem med lite kläder, ett par skor, ett halsband, mössa och vantar och en liten väska. På slutet blev det lite stressigt för att vi skulle åka vidare sen så de sista affärerna gick väldigt snabbt men jag lyckades ändå få med mig lite fina saker =) Efter det skulle vi vidare till min moster på kalas för att hon fyllde år. Sen åkte vi vidare till farmor och farfar på middag och sen åkte vi hem. Det var en bra dag tycker jag men lite stressigt blev det. Nu har jag inge mer att säga så puss på er =) (Jag vill också säga krya på dig till Karro som är sjuk, massa pussar till dig <33)

Några bilder på vad jag köpte kommer här =)







//A


Kommentarer
Postat av: K A R R O

Superfina grejer ! :)

Och pussar på dig med <333

2009-09-21 @ 17:25:12
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/
Postat av: Julia

Toppen fina grejer<3 Puuus!

2009-09-21 @ 20:37:48
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0