Skynda skynda!

Okej, hade sjömaran idag gick sämst. Gjorde illa foten så det blev bara ett varv lie pissigt men så är det. När jag kom hem var jag slut även fast det bara blev ett varv, dålig kondis. Duschade och satte på mig mjukis kläder, tog lite natur godis och läste nytt skvaller (tack åsa som köpte båda) Trodde att jag skulle få ha en lugn mys kväll. Men icke sa nicke! När åsa kommer hem säger hon att jag måste klä på mig nåt fint för vi ska iväg!! Det där var jag inte berädd på, men sen kom jag på det. Vi ska på nåt fest aktigt i kväll eller nu egentligen=P Jaha, vad skulle jag ha på mig då? Måste ju klä mig fint... Men det gick fort tog såklart min MQ klänning som jag hade på konfirmationen, typ ända fina jag har just nu. Över det tog jag min Gina Tricot jeans jacka lite ledigt sådär=D På fötterna kommer typ alla ha klackar utom jag, jag kör på Converse=P Haha, lite udda men jag älskar mina Converse. Varför kan jag inte ha em till min klänning? Kanske inte passar men so what? Jag klär mig som jag klär mig. Vill säga det till alla på den där festen som kanske kommer läsa det här sen=D Måste dra nu, kommer hem om en liten stund blir inte där så länge=p
 
Ser ut såhär just nu=P


Kommentarer
Postat av: A

Ha ha coolt, lite Kristen Stewart över det där =)

2009-09-10 @ 20:18:40
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/
Postat av: S

skit snyggt! Den där stilen passar dig :) puss

2009-09-11 @ 20:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0