Saknar

HEEJ!
 Har inte så mycket att säga alle har redan sagt allt=P Vill bara till lägga att jag suger på att fälla folk, jag lyckas bara fälla mig själv=P
Gick igenom mina bilder nyss och fasnade för mina konfa bilder. Inte från konfa lägert på Gotland utan vår järfälla konfa grupp. Vi var så bäst, saknar jätte mycket. Vi hade alltid så kul tillsammans och gjorde alltid roliga saker. Jag kommer ihåg hur kul vi hade när vi skulle öva inför konfa avslut showen=) Vi kom på en jätte bra idé, så kul. Sen när det var den dagen övade vi jätte mycket inför men det slutade inte bra. Middan efter slutade i mat krig=P Saknar konfagruppen från järfälla!!!

Finns jätte många bilder på konfa människorna. Men orkar inte leta upp några så det blir en som jag verkilgen gillar=P
    
Härliga konfa grupp!
Tagen av: Fotografen Redigerad av: MOI!

//J


Kommentarer
Postat av: A

Saknar också konfan och lägret!! =)

2009-09-30 @ 21:30:46
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0