Projekt...

Hellu!!
Idag har vi fått lite mer info om vad vi ska göra exakt (i projektet) så det känns bra. Nu är det väl bara att börja jobba men jag har inte riktigt kommit igång än så jag borde väl gå och göra det istället men jag tänkte skriva ett litet inlägg först. Ja egentligen har det väl inte hänt så mycket mer idag. När jag kom hem och skulle kolla på tv fick jag sitta i en av våra solstolar eftersom vi inte har några soffor längre. Det känns lite annorlunda måste jag säga men det får väl gå tills vi får nya =) Sen var det badminton, det var rätt kul men varmt. Nu måste jag nog gå och jobba men här kommer en cool bild som jag hittade på Google. Jag vet inte om det är Mary kate eller Ashle Olsen... Nån som vet?? Aja den är cool i alla fall =)




//A


Kommentarer
Postat av: Julia

Det är Ashley Olsen=P Älskar den där bilden, gillar alla bilder där ifrån. Det är från en "photoshoot" Marie Claire<3

2009-09-01 @ 21:11:44
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0