Something inside this heart has died

Helloj!!
Vet att jag inte har bloggat på länge men jag har varit sjuk men nu är jag pågång igen=) Idag hade vi fadderdag i skolan, men bara på förmiddan, så vi var tvungna att ta hend om barnen. Kanske inte det roligaste man kan göra men men. Efter lunch så skulle jag och bella jobba med projektet, det gick sådär. Men vi kom frammåt känns toppan på det sättet. Men det är en hel del kvar men det löser vi nog=P Ska "renskriva" det vi har skrivit för att kunna se det hela bättre, då kan vi sätta ihop det till en bättre text och så.

Det var väl allt för mig! Ska skynda mig och skriva allt vill inte missa vänner och Idol premiären! Tjoho!!!!

Jag vill oxå slänga massor av pussar och kramar till min karamell. Du åker ju imorrn och jag kommer sakna dig som f-n, tråkigt att inte ha dig här. Men du kommer ha jätte kul och hälsa stället från mig=D Älskar dig<3


Till min Karamell=D

//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0