pLuGg!

Hejhej!
Idag är det lördag, wohoo! Jag vakande väldigt tidigt idag, vid halv nio. Jag inledde morgonen med lite tv tittande sedan åt jag en riktigt god fukost. Efter det tyckte jag att det var dags för att börja plugga, så jag stängde in mig själv på rummet. Nu är jag i alla fall klar och det känns jätte bra! Ikväll ska mamma och pappa laga någon speciell middag, mer än så säger de inte. Vi (mamma, pappa, syster, syster och hennes man) måste tydligen ha nått rosa på oss. Lite skumt, fattar inte varför. Aja, får väl vänta och se.
 Hejdå!<3
(Jag vill oxå passa på att säga krya på dig till min kära vän Julia och som A sa; vi har saknat dig!!<33)


Will Smiths son är på Ellen Degeneres Show..tycker han är lite rolig:)

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0