Nu mer i påsen

Hello hello!
Nu är jag hemma igen efter mitt äventyr på Lidingö=) Haha, eller inte. Jag har varit hos min moster och mina kusiner, det var jätte kul att träffa dem igen. Jag älskar mina kusiner, de är underbara. Speciellt de yngsta de ser ut som änglar med sitt super blonda hår och blåa ögon. Alla tre är toppen, men de två yngsta gillar mig mest så det är ju alltid bra. Vi åt god mat, pratade åt glass och lekte. Fick också handen tejpad, alltid kul=D 
Aja, de var väl allt för mig idag. Nu ska jag äta popcornoch bilar, sååå gott=D


//J


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Okej du har verkligen övertygat mig JAG SKA KÖPA DEN!:D:D



kRAM

2009-09-12 @ 23:06:28
URL: http://kristenstewarts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0