mode, flintis, nemo, doris, nyckeln, skåpet, idioten, planshen, player, socker, bordet och BOB!

HEEJ!
Idag har jag också tagit skolfoto precis som alle=P Inte samtidigt, vi går inte i samma klass, men innan. Det gick ju sämst, jag betsämde mig precis innan för att jag skulle ha utsläppt hår och åååh!! Jag blev säkert jätte ful, usch som satan i gatan!
Det har väl inte hänt så mycket mer i skolan idag, förutom att jag har blivit "mordhotad" men de e en annan sak som vi inte tar här. Jag har också börjat på både min svenska och engelska. Engelskan går bättre än svenskan, vet inte nåt bra ämne till min krönika.
Idag efter skolan drog jag och alle jman ner till centrum och jag köpte en super fin väst=D Funderar påatt ha den imorrn i skolan men vet inte vad jag ska ha under:S Får se hur det blir imorrn.


Jag har besluts ångest! Vad ska jag välja? Kanske blir det båda=P
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0