Mimmi pigg....

Hellu!!
Idag fick vi veta våra målgrupper, lite spännande men vår målgrupp är rätt tråkig =( Men alla PPP kom tillsammans i alla fall och det är superbra!! Vår grupp heter Mimmi pigg... Jag tänker inte änns kommentera det :) Vi fick börja med att jobba matte, jobbigt. Jag tycker att det är rätt svårt och det kommer nog att bli rätt stressigt i år. Men i alla fall det har varit en rätt så bra dag med väldigt mycket skratt och det gillar jag ;) 

 

Dagens låt får bli Shakira med hips don't lie. En mycket bra låt som man kanske har glömt bort lite eftersom den är gammal men här är den i alla fall =)

//A


Kommentarer
Postat av: Julia

Den sjöng jag idag i skolan och dansade till=) Fast de kanske du märkte;P

2009-09-16 @ 17:40:21
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/
Postat av: A

Jaa, det var ju därför det blev dagens låt!! =)<33

2009-09-16 @ 18:01:52
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0