Last night..

Heej!
Gårdagen var en riktigt bra dag, den innehöll lite allt möjligt och det bästa av allt var att jag alltid hade något att göra dvs. jag satt inte bara hemma helt sysslolös. Dagen började kl. 09.00, för då vaknade jag, hehe. Sedan åt jag fruktost med min familj. Efter det chillade jag lite framför tv:n i ungefär en timme. Sedan ringde min syster och sa att hon och hennes man skulle åka till Nacka Forum och hon frågade om vi ville följa med. Det ville vi såklart, i alla fall jag, mamma och min andra syster. Vi gick runt där ett tag och jag köpte ett par klackskor till min nya klänning:) När vi kom hem var det bara att hoppa in i duschen för lite senare på kvällen skulle vi alla (min familj och min systers) på bröllopp!! Jag pimpade upp mig, dvs. tog på mig min nya länning och skor(ett par skit snygga från Zara), sminkade mig och fixade håret. Det blev en mycket lyckad kväll eller natt kanske man ska säga, hehe..
Idag är det söndag världens bästa söndag och inte alls ångestladdad, eftersom imorgon är jag ledig!!
Byee<33




Moi!!


Kommentarer
Postat av: amanda

vad fiin bild gumman!!!

ha en underbar söndag!<3

2009-09-13 @ 17:02:44
URL: http://thelifebyamanda.blogg.se/
Postat av: S

tack!<3

2009-09-13 @ 20:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0