KAROLIN<3

Karro det här inlägget är tillägnat till dig <3
Tack, tack, tack och återigen tack! Karolin du anar inte hur glad jag blev när jag hörde Maria säga våra namn, jag visste direkt att det var du som hade skrivit motiveringen. Såhär löd den; Jag känner fem underbara flickor som jag tycker borde uppmärksammas. Inte minst för att de är duktiga och ordningssamma, utan också för att de är underbara vänner. De peppar, lyssnar, stöttar och hjälper, både när det gäller skolarbete och när det gäller saker utanför skolan. De respekterar både mig och andra precis som de är. Kort sagt är de underbara förebilder och vänner.

Visst blir man gråtfärdig  när man läser den, det blir ialla fall jag. Jag kan läsa den tusen gånger om och om igen och fortfarande känna mig rörd och framförallt glad. Synd att du är i Italien nu för jag skulle jätte gärna vilja ge dig en stor fet kram, men när du kommer hem så ska jag squeeza dig riktigt ordentligt :P

Love you Karrobarro!
P.P.P <3


//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0