"Jag vill ha fredag idag..."

Hellu igen!!
Idag har varit en bra dag tycker jag. Under förmiddagspasset hade vi eget arbete så vid 11 nångång gick jag och Julls för att vi skulle jobba hemma, det brukar gå bättre då. Men på vägen gick vi in på Emils och åt Chicken Bits med pommes!!! Supergott va det =) Vi drack lingondricka. Jag älskar lingondrickan som finns där, den är så underbart god!! Sen gick jag hem och Julls tog bussen hem till sig. Det gick väldigt bra att jobba hemma tycker jag för jag är rätt nöjd med det jag har gjort. Sen åkte jag till centrum för att uträtta lite ärenden. Jag tänkte lägga in två videoklipp från Youtube. Den första är ving reklamen, den är så bra!! Och låten är så bra men det är tyvärr inte hela reklamen men ni har säkert sett den på tv. Den andra hittade jag bara på youtube, den är INTE bra. =) kolla och se vad ni tycker =) Hej då!!

Den bra...


...den mindre bra



//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0