Inget

HEEJ!
 Jag har presic kommit upp på övervåningen, jag har suttit där nere och kollat på superstars med pappa och åsa. Det är ganska kul ju mer man kollar på det. Idag har det inte hänt nånting, det är därför jag inte har bloggat. Jag har varit för uttråkad. Det ända som har hänt är väl att jag har rensat ur min garderob och insett att jag knappt har några kläder kvar!! Usch, som bara den. Så jag har gått igenon alla tre H&M katalogerna tusen gånger för att hitta grejer. Det är typ det jag har gjort idag och sovit, jag la mig på min säg ca 12.55 och sen så sov jag till 13.50. Det hade jag inte planerat, men jag var ändå jätte trött så det behövdes. Så nu har jag inget mer att säga, hoppas ni får en toppen lördags kväll=P

I Paris! Jag älskar den här bilden. Det är lite roliga miner, haha!

//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0