I dream about you

Tjenare tjenare!
Sitter här och lyssnar på musik. Snacka om att jag har udda musik smak, min spellista innehåller typ allt. Rock, pop, blues, rnb, punk, schlager. Sen en del annat oxå, men jag gillar min musik smak. Man får en stor blandning av allt och så. Sen att det inte är alla som gillar min musik smak bryr jag mig inte om, jag lyssnar på det jag tycker är bra=) Just nu spelas Lilly Allen Fuck U, den är så bra. Aja, nog om min musik smak.
Snart ska jag och mamma sätta oss på tåget och åka ut till Lidingö (Haha!!!) ska träffa min moster och mina tre, snart fyra, kusiner=) Ska bli toppen kul att få träffa dem igen. Jag vet inte hur länge vi blir där men slänger in ett inlägg när jag kommer hem. Hoppas ni får en toppen eftermiddag=P

Vad tycker ni? Jag blev beroende efter första gången jag hörde den=P
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0