Haircut..

Hellu!<3
Idag på morgonen  åkte jag och pappa till salongen där han klippte mig. Det var meningen att pappa endast skulle klippa mina toppar och min lugg..men det slutade med att jag klippte bort ca. 12 cm av mitt långa hår. Nu är det inte lika långt längre, snyft. Fast jag ville göra någon radikal förändring vilket det slutade med, så jag kan inte påstå att jag är helt missnöjd, men det var nog den sista gången jag någonsin kommer att klippa mitt hår kort. Det ser friskt och tjockt ut, vilket jag gillar. Den förtsa reaktionen jag kommer få av folk är nog, nej varför klippte du ditt hår, hehe..men men får leva med det. Här kommer en bild, skriv gärna en kommentar om vad ni tycker :)

Man kanske inte ser så bra..

//S


Kommentarer
Postat av: A

Superfint!! Det syns att du har klippt rätt så mycket men jag tror att det ser jättebra ut =)<33

2009-09-19 @ 15:31:31
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/
Postat av: N

Jättefint! Du är vacker i vilken frisyr du än har=) Love you!!

2009-09-19 @ 15:37:37
Postat av: Savannah

Mega snyggt! ;D <3

2009-09-19 @ 16:13:48
URL: http://savrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0