Fight Club

Heej!! I brist på annat får det bli denna tråkiga rubrik=P Såg då Fight Club nyss för första gången, den var grymt bra!!. Den var annorlunda men grymt bra!!. Men gillade Brad Pitt väldigt mycket=P Han var bra och snygg:D Haha, men jag säger se filmen. Även fast jag typ fattade vad som skulle hända var den bra, så se den.
Annars har de inte hänt så mycket idag, har varit ute på lång promenad med faster och lilebror medans pappa o åsa var på bio. Sen åt vi middag och kollade på superstars, fattar inte hur kul man kan ha åt en sån skräp serie=P Efter det såg jag fight club=P
Imorrn så händer det inte så mycket eller jo, vi ska åka till märsta för att kolla på hus. Jippie, jätte kul!! Not, jag vägrar fan flytta till märsta! Jag tycker det är jobbigt bara att åka dit och kolla på huset, även fast det är väldigt fint...
Aja, nu ska jag sova...
Godnatt!

Som sagt, minnen. Detta på mig och min älskade köttbulle och sis, BELLA<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0