Kommer inte på nåt bra....

HEEJ!! Idag har jag varit i skolan och jobbat nästan själv, det var bara jag och savannah från P.P.P som var i skolan de andra var antingen hemma eller utomlands. Men det var riktigt kul idag, jag gjorde typ en sida på förmiddan. Det är lite svårt så därför går det inte så fort. Sista delen av förmiddas passet satt jag med Kathrin. Carro och Paulina. Haha, jag var så uppe ivarv och det gick inte att jobba bra. På eftermiddas rasten tog jag, kathrin och paulia lite lång rast men det var skönt.
Sen så skulle jag börja jobba igen, det gick inte bra. Jag sa massor av matte grejer som kathrin och carro miss uppfattade, men menade inte alls så. Sen var det massor av barn som sprang omkring och dörrar som åkte upp=D Jag gjorde också världens snyggaste pappersflyg plan, men fick lite hjälp med det första. Men det andra klarade jag själv, bättre än carros!!! Sen så skulle jag, carro, kathirn och alle gå till centrum. Men påväg ut från skolan blev det skokrig på grund av carro, som vanligt=P
Men väl i centrum hade vi riktigt kul, vi gick runt i massor av affärer och kollade. Jag köpte ingenting för jag ska till centrum med pappa imorrn så jag kommer köpa saker då istället=P
Juste, det var jag som sa till alle att hon skulle skriva att hon var stolt över mig=P Det är typ inte seriöst. Haha, vet inte:D
Nu ska jag kolla på idol och äta marabou apelsinkrokant, mums<3
'
Ser det inte supergott ut? Det väntar mig imorrn=D + såå mycket mer=P
//J


Kommentarer
Postat av: Sofia Kvarnström

Sv: Tack så mycket :)



Åh, det där såg smaskigt ut :P

2009-09-24 @ 20:45:25
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/
Postat av: A

Jo det va seriöst =)

2009-09-24 @ 20:52:10
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0