Kort

Heej!! Jahapp, har egentligen inte nåt att säga förutom att no och biologi suger. Vi var lite rast lösa på vårat ea pass idag så vi tog lite kort med min mobil, lägger upp några här=P
Men måste slänga in ett par tusen miljoner krya på dig pussar till min kära karamell<3 Puuus på dig!

Savannah posar

Alle posar

Bella i sin "after a day in school"-frisyr

Bella posar i sin nya frilla=P

HAHA! Kolla blicken=P

De var väl allt för mig, bliderna är väl lite suddiga men sak samma.
Juste måste bara tipsa om en jätte bra hemsida www.cocoo.se. Där har dom underbara smycken
Puss puss
//J


Kommentarer
Postat av: A

Haha fett snygga bilder!! =)<33

2009-09-21 @ 22:06:47
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/
Postat av: S

hehe, bellas frisyr visar hur man ser ut ihjärnan efter en skoldag, i bellas fall råkade det synas på utsidan också..

pusss<3

2009-09-22 @ 21:40:27
Postat av: Savannah

Haha, gudis är man snygg eller?! ;D

Ååh jag vet, har faktist två smycken därifrån!

<33

2009-09-23 @ 17:16:23
URL: http://savrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0