Converse...

Hellu!!
Igår när jag satt och tittade på converse.com hittade jag ett par genomskinliga converse!! Fett coolt men jag undar hur det skulle se ut med strumpor i, förmodligen inte så snyggt. Men i alla fall det är coolt att det finns. Det kanske inte skulle vara så fult med strumbyxor ändå vem vet =) Idag har vi jobbat med teknikprojektet det känns som om det går sämst och det är inte så kul men jag får försöka att göra nått bra av det i alla fall =) Annars har vi inte gjort så mycket idag så det har varit en rätt så lugn dag. Här kommer en bild på de genomskinliga conversen. Vad tycker ni?? Hej då så länge!!


//A


Kommentarer
Postat av: Julia

wow, fett coola!=D

2009-09-05 @ 11:20:58
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0