Comviq kompis!!

Shoo!!
Idag har det varit en väldigt lång dag. Det började imorse innan skolan med ett besök hos tandhygenisetn. Det gick bra och hon typ putsade dem lite, inget avancerat =) Sen var det dags för skola och vi skulle redovisa våra uppfinningar. Det var närvöst innan men jag tycker att det gick bra i alla fall. Sen var det bara att bli närvös igen för att då skulle vi springa Sjömaran. Det var jobbigt, jag gillar inte Sjömaran!! Men det ända som tröstade en i början var väl att det är sista gången vi behöver sprinag den så det var ju bra =) Efter det var det bara att gå hem duscha och sedan tillbaka till skolan för att ha IUP-samtal. Det är skönt att denna dag är över för att jag har typ varit närvös hela dagen.

 Jag ville också bara säga att nu har jag äntligen Comviq kompis så att alla vet det =) Här kommer en bild på mitt saldo innan vi tankade på med Comviq kompis. Ha en trevlig kväll. Puss på er!!



//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0