Älskade Karolin!

Wow, karro tack tack tack! Jag vet inte hur många gånger jag har läst komentaren som du har skrivit. Den är så bäst, så äkta. När jag fatta att de var du som hade skrivit den blev jag alldedes gråtfärdig, jag todde jag skulle börja stor blöa på scen. Haha, det hade varit nåt de=P När vi satt igen skakade jag som bara den. Jag tror inte att de andra i skolan nånsin kommer fatta hur vi kännde, det är speciellt. Jag vet inte hur jag ska tacka dig men om du läser det här sen vill jag säga att jag älskar dig såå mycket, du betyder såå otroligt mycket. Och det är såå tråkigt att du inte är här hemma=P Haha, fatta du mitt skämt? Jag blev så otroligt glad och rörd på samma gång när vi gick upp där. Allt jag vill göra nu är att tacka dig så mycket och hoppas du har det så jävla bra i Italien och du kommer få träffa 5 lyckliga flickor när du kommer hem. Saknar dig karamellen massor och massor<3 Vill skriva tack tusen gånger om men tror inte det räcker. Får tacka dig när du kommer hem<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Du sa en gång att du gillade den här<3

//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0