Akvarium!!

Hellu!!
Idag hade vi ännu ett mattepass. Det gick bra men det var lite kluriga tal att fundera över. Sen var det idrott. Carolina förolämpade mig och julls så jag förolämpade tillbaks och då kändes det bättre =) Haha, nä jag skojade det var inte så seriöst. Men i alla fall mattepasset hade vi på juniorernas "avdelning" och där har dom ett akvarium. Så jag och julls tog våra mobiler för att ta kort på fiskarna men dom var smarta och gömde sig. Men det blev lite roligt i alla fall. Nej här sitter jag och babblar nu måste jag verkligen jobba!! Massa pussar till er <33

Lite "akvariumbilder" får ni här =) (Savannah och Julls leker fiskar)

 

Snygga va?? =) <33

//A


Kommentarer
Postat av: K A R R O

Finns det fiskar där ? :o <333

2009-10-01 @ 07:22:25
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/
Postat av: Alle

Japp =) <33

2009-10-01 @ 12:45:57
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0