090909

Hellu!!
Idag hade vi fadderdag på förmiddan som igår. Det var inte det roligaste man kan tänka sig men det gick bra. Sen var det dags att jobba med projektet igen det känns som om det aldrig tar slut =) Just nu har jag i alla fall kollat på Top modell 4 repris alltså som man typ har sett hundra gånger men det är ändå kul. Idag var det avsnittet när Tyra skriker åt Tiffany. Det är konstigt för att hon brukar ju alltid vara så lugn och så men i alla fall om det är någon som har missat det lägger jag ut det =) Nu måste jag plugga, hej då!!



//A


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg detta avsnitt:D:D



SV: Nu måste jag ju bara se den ;D

2009-09-09 @ 18:05:00
URL: http://kristenstewarts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0