When the roof caved in and the truth came out...

...I just didn't know what to do, but when I'll become a star we'll be living so large, I'll do anything for you...
Just den här meningen av låten "whatcha say" har fastnat i min hjärna. Den har repeterats över hundra gånger i mitt huvud och det börjar bli lite tjatigt...
Har precis kollat klart på idol och Rabih är min absoluta favorit! Han är charming, sjunger bra, har scennärvaro..ja, i stort sett är han en riktig idol! Jag kanske överdriver lite nu, så mycket tycker jag inte om honom..


...förresten ni vet väl att jag och Rabih träffas privat?
haha, jk jk..men visst blev bilden rätt så bra :P

//S


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tycker om Rabih, han är bra =D

2009-10-17 @ 10:39:49
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0