Toppen dag

HEEJ! Idag har jag haft en toppen dag+ kväll. I skolan hade jag frasnka och det är nästan alltid roligt, lite extra roligt idag när vi fick äppelpaj:P Efter lunchen hade vi ea, det gick sådär satt på en himla piss bänk i skolan och, enligt carro, såg ut som en alkolist. Vid två kom syo till skolan, blä blä och åter blä. Jag får snart ett nervsammanbrott. Snälla jag är 14 år, snart 15. Och om ca 4 månader ska jag göra ett av de viktigaste valen i mitt liv. Usch, jag blir rädd. Kommer jag välja rätt???
Aja, efter skolan gick jag och kathrin till bibblan och pluggade. Sen tog vi rast, gick o köpte överstryckings pennor och sen natrugodis och tillbaka. Men efter det gick det inte så jätte bra, vi började mest prata och gick där ifrån vid 18.00 istället för 19.00, men vi hamnade på en bänk och vi pratade. Super mysigt, behövde det verkligen. Att prata av mig,n säga hur jag känner och så... Så jag var hemma 19.40, haha tog mig alltså 1 timme och 40 minuter att gå hem brukar ta 15 minuer=D Men jag hade grymt kul med henne och så underbart mysigt. Vi bara pratade om allt och alla, eller nästan i alla fall:P


"Wow, känns som att den berkriver mina känslor just nu!"
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0