So hard with my girls not around me

Hej... Just nu sitter jag i sängen och mår väldigt dåligt. Jag vet inte riktigt vad som är med mig just nu, jag skakar hur mycket som helst och de känns som att tempaturen ändras för mig hela tiden. Ena sekunden fryser jag jätte mycket och andra är det hur varmt som helst, fast ibland så är det en bra temperatur med håller på att skaka ändå. Usch, jag fattar inte vad som är fel på mig. Hela dan har jag väl bara sovit, för pappa låter inte mig gå nånstans!! Så just nu är pappa inte min favorit.
Ska fortsätta kolla runt lite på datan, det kanske blir ännu en liten vilo stund om ett tag=D


Typ det ända jag har önskat mig tills imorrn=P

//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0