sent...

HEEJ!!!
Sitter just nu framför datan/tv/mobilen är slappar =P De känns som att jag borde gå och lägga mig men jag är inte trött. Idag har jag i alla fall varit i Kista med kathrin och paulia, hade jätte kul. Efter det drog vi hem till paulia och var där tills kathrins mamma kom och hämtade oss vid 22 tiden=P Sen dess har jag bara suttit vid datan/tv/mobilen. Haha, det är faktiskt folk som är vakna nu. Super kul att sitta o messa lite. Sitter också med min nya kärlek spoify och lyssnar på musik. Just nu spelas Lily Allen- Fuck you. Det är väl det som händer just nu. Måste också slänga in ett STORT GRATTIS TILL MIN MAMMA SOM FYLLER ÅR IDAG!!!! Jag ringer henne senare idag=P


Hahahaha, jag garvar som fan =D
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0