"Nu ska vi peppra dom"

HEEJ!
Har typ inte bloggat på tuuuusen år men nu är jag på gång igen=P Igår då var jag, kathrin och paulina på en fotbolls match mellan FC Järfälla och Västerås, grattis Järfälla för vinsten. Hade jätte kul, vi skrek jätte mycket. De är därifrån rubriken kommer, paulina sa nu ska vi peppra dom! när hon mena peppa=P Haha, jätte kul tyckte jag.
Idag var det hen ganska dyster dag i skolan, men fick en hel del gjort. Har skrivit ungefär en sida på min krönika ämne skönhets ideal=P Förutom att jag har fått mycket gjort har de varit lite depp, men de har löst sig nu och jag är glad=D
Som alle sa var Ida här idag, jätte kul. Men nu ska jag fortsätta kolla på Idol med Michael Jackson hyllning. Hörs väl imorrn!
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0