Movie night at my place!

Heej!<3
Idag har jag ägnat min dag med mina kära vänner, ppp-J, som tyvärr inte kunde komma pga. att hon var sjuk. Krya på dig Julls! Hoppas du blir frisk till imorgon :D Vi hade i alla fall kul tillsammans och det blev mycket "äta" och "smaska", hihi..
På kvällen kom alle över till mig. Vi kollade på Hannah Monntana - The movie som faktiskt var rätt så bra, mot all förmodan :P 
Snart sätter skolan igång, suck..
Tänk, efter höstlovet är det bara sex veckor kvar till jullovet, vilket innebär julafton plus massor av klappar - me likee!


Vi åt mycket godis, här har ni bildbevis - Vi smaskar på en varsin sugis, som jag kallar dem för :)

//S

Kommentarer
Postat av: A

haha, mina ögon hänger ju oxå =) va konstigt det ser ut <33

2009-10-30 @ 16:49:18
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/
Postat av: S

hehe, vi skyller på kameran:P <33

2009-10-31 @ 16:10:14
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0