Kungsholmen<3

Heej!
Nu är jag äntligen hemma hos mamma igen. Eller ja, kanske inte ska säga äntligen, har haft det toppen med vädret är sämst. I alla fall, jag och mamma har gått runt på kungsholmen. Som jag verkligen saknar, jag spenderade nästan varje helg där under mitt 14 åriga liv. Men för ett tag sen flyttade min faster där ifrån och bort till norrtälje och nu har jag inte varit på kungsholmen på jätte länge. Så jag kände att det var dags att spendera mer tid där, ska försöka vara där så mycket som möjligt=)
Just nu sitter jag med datan i knät och kollar på The Hills. Jag väntar på att min mat ska komma, mamma är och hämtar den. Jag ska äta wok! Efter middan tror jag att jag ska träffa Jonken & Co, som jag gjorde igår. Men just nu vet jag inte om jag orkar, för jag vet inte vad dom ska göra. För jag orkar inte vara ute och så, gjorde det igår:P 
Ska dra nu, bloggar senare<3 

Gillar bilderna på nåt sätt=)
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0